maanantai 13. tammikuuta 2014

Kesää odotellessa

Heti joulun mentyä ja auringonkin pilkahdellessa alan odottaa kevättä ja kesää. Vaikkakin tämä setti oli tarkoitettu Isolle Ukolle joululahjaksi, oli kesä ja aurinko jo mielessä. Vaikkakaan en usko viime kesän helteiden ja pituuden toistuvan tulevana kesänä.

Tässäpä nämä minun rakkaani "poseeraavat" kesäisissä asuissaan <3
Simpukka sai racerback -mekon, joita olen aiemmin tehnyt lahjaksi. Olen erittäin tykästynyt tähän kaavaan, helppo tehdä ja ihanan kevyt. Voisikohan onnistua puuvillakankaasta? Vai miten resori käyttäytyisi joustamattoman kankaan kanssa. Jos joku tietä, niin kertokoon ihmeessä!

Ukkojen paidat ovat tässä. Pikku-Ukko sai myös shortsit oranssista joustofroteesta, joka on niin ikään Veljekset Keskiseltä.


"Hurja kuningas" -kangas on tilattu Tilkkukorin loppuunmyynnistä, oranssi resori Harju Oy:ltä ja oranssi trikoo muistaakseni Veljekset Keskiseltä.

Tarkoituksena oli tehdä Hurja Kuningas myös itselle, mutta taas jäi Äiti ilman :)

3 kommenttia:

  1. Kivan värikäs setti, harmi että jäit itse ilman! Pitäisikö väljyyttä vähän lisätä jos puuvillasta tekee (minulle outo kaava), tai vähintään sitten vetskaria/nappeja laittaa, että menee pään yli? Minä kanttaan puuvillamekot yleensä puuvillavinokaitaleella, mutta tämän mekon olen muuten kantannut trikoolla (ohuempaa kuin resori), eikä se nyt niin hassulta näytä http://www.helmojajahepeneita.blogspot.fi/2013/09/puutarhurin-apulaiset.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tosiaan näytä hassulta! Teet niin ihania helmoja ja hepeniä, että kateeksi käy! ja vielä puuvillasta, jota en osaa ommella, en sitten yhtään! Ehkäpä joskus rohkaistun kokeilemaan...

      Poista
    2. Nyt vaan kokeilemaan, rohkenisin jopa väittää, että puuvilla on materiaalina paljon helpompi kuin trikoo :). Vetskari ja napitusjutut varmaan vaan monia sitten kauhistuttaa, ja ne oppii kyllä, kun tarpeeksi monta kertaa tekee :)

      Poista